Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Σεξ Μπομπ!!!






Αγαπητό Αλατοπιπεράκι
Με λένε Σεφταλιά και κατάγομαι από την Λευκωσία. Εδώ και 4,5 μήνες έχω συνάψει σχέση με έναν φοιτητή από την ίδια πόλη. Αποφασίσαμε από κοινού να επισημοποιήσουμε τη σχέση μας και μου πρότεινε να με γνωρίσει στους γονείς του. Είχα φοβερό τρακ όταν τους συνάντησα είναι αλήθεια και όλα κυλησαν ομαλά, αλλά από εκείνη την ημέρα και μετά έχουν φάει τα λυσσακά τους για να μας χωρίσουν. Τι τους ενόχλησε πια τόσο πολύ δεν μπορώ να καταλάβω. Η εμφάνισή μου ήταν άψογη (τζιν παντελόνι και ένα απλό μπλουζάκι με τιραντάκι και στο τελείωμα παγιέτες). Μήπως τους έκανε κακή εντύπωση ότι δεν έχω τελειώσει ακόμη το στρατιωτικό μου???
Πικάντικη Σεφταλιά



Πικάντικη (και κουνημένη) Σεφταλιά ούτε και εγώ μπορώ να καταλάβω!!! (Τα ρούχα τα είχες συνδυάσει με το σωστό παπούτσι, πούντρα και κονσίλερ είχες βάλει???) Στυλιστικό λάθος δεν σου αναγνωρίζω είναι αλήθεια. Δεν ξέρω πόση θητεία σου απομένει ακόμα, αλλά είμαι σίγουρη πως μέχρι να πάρεις το απολυτήριό σου, θα έχουν έρθει με τα νερά σας...
Αλατοπιπεράκι

2 σχόλια:

Κατουρημένη ποδιά είπε...

αν δεν ρίχνανε αλάτι πίσω από την πλάτη τους, δεν έχεις πρόβλημα..

Αλατοπιπεράκι είπε...

Στο πιπέρι όμως θα βρίσκαμε ένα μικρό κωλυματάκι? Γεια σου Κατουρημένη Ποδιά! (Είσαι η μόνη που δεν θα πω ποτέ σε φιλώ!!!)