Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑ





Στον απόηχο του μπλογκομπάχαλου και της μπλογκοϋστερίας (κι αν είμαι μπλογκ μη με φοβάσαι... έγινα κιόλας 40 χρονών) αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ το δικό μου μπλογκ (ποτέ δεν πρωτοπορώ της εποχής μου, πάντα τα κάνω όλα τελευταία). Με καλοσωρίζω λοιπόν... (αν και βλέπω εύκολα να το βαριέμαι... ουδείς πρόκειται να αντιληφθεί την ύπαρξή μου στην αχανή μπλογκόσφαιρα). Τώρα εδώ που τα λέμε έτσι επειδή βαριόμου ασχολήθηκα τόση ώρα με τη δημιουργία του, γιατί εδώ που τα λέμε προτιμώ περισσότερο να διαβάζω τις σκέψεις άλλων, παρά να καταθέτω τις δικές μου (τις βρίσκω πιο ενδιαφέρουσες, όχι όλων μην τρελαθούμε κιόλας!!!)... Καλή μου πλοήγηση και πληκτρολόγηση λοιπόν...

3 σχόλια:

Giannis Kafatos είπε...

Καλώς όρισες! καλή πληκτρολόγηση Μεγάλη μου τιμή που με συμπεριέλαβες στα λινκ σου με το καλημέρα! Περιμένω να σε διαβάσω. Α, επίσης δεν ήξερα ότι το πιπέρι είναι αναρρηχητικό!

Αλατοπιπεράκι είπε...

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!!! Και που να σου πω ότι το πιπέρι έχει και ύψος 5 μέτρα!!! Με άγχωσες και τώρα πρέπει να στρωθώ να γράψω κανένα νόστιμο... Καλώς σε βρήκα και πάλι!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή λοιπόν :)