Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

Αλατοπιπεράκι!!

Έχω στείλει επανειλημμένες φορές επιστολές και δεν έχω λάβει απάντηση. Βασανίζομαι από αμείλικτα ερωτήματα και η μόνη που μπορεί να με βοηθήσει πιστεύω πως είσαι εσύ. Γνωρίζεις μήπως αν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης θα μας προσφέρει πάλι κάποιο χαρούμενο χάπενινγκ, από τηλεοράσεως πάντα, άγιες μέρες που 'ρχονται (να σκάσει λίγο το πικραμένο μας χειλάκι, γιατί έχω και τον κουνιάδο μου στο νοσοκομείο)? Η Εύη Βατίδου θα τα καταφέρει τελικά να δουλέψει στα MEDIA ή θα αναγκαστεί να πλένει ξένες σκάλες για να πληρώσει το κομμένο ηλεκτρικό? Τον Αρναούτογλου τον κατάλαβε καμία γριά επιτέλους? Ο Λαζόπουλος θα κάνει εκπομπές και μετά το Πάσχα? Αυτά μου 'ρχονται τώρα πρόχειρα... Με βασανίζουν βέβαια κι άλλα όπως η ιλιγγιώδης άνοδος των τιμών σε όλα τα βασικά καταναλωτικά αγαθά μέσα σε ένα τέρμηνο (αύξηση στο μισθό μου όμως έχω να δω από 5ετίας), το Ασφαλιστικό, το Συνταξιοδοτικό, αλλά λιγότερο βέβαια. Σου εξέθεσα τα πιο καυτά πιο πάνω... Σκοπιανό και Ντόπα δεν τα αγγίζω καν γιατί είναι φρέσκα και τα παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον... (πόσοι χωρούσαμε σε τόσα λίγα σύννεφα αλήθεια? Το κατάλαβα ότι είμασταν πολλοί μόλις πέσαμε όλοι μαζί)
Περιμένω να με διαφωτίσεις...
Αγνή κι ατιμασμένη

Αγνή κι ατιμασμένη
Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό. Ο Ψωμιάδης δεν μπορεί όλο και κάτι θα έχει ετοιμάσει, δεν θα μας απογοητεύσει. Η Βατίδου γιατί να μην τα καταφέρει? Εγώ άλλωστε νόμιζα ότι εργάζεται ήδη, όποτε να ανοίξω TV όλο και κάπου θα τη δω. Αρναούτογλου δεν νομίζω να έχει βρεθεί ακόμη (μήπως καλεί επίτηδες λεσβίες γριές)? Λαζόπουλος δεν ξέρω, δεν παρακολουθώ πλέον, γιατί έπεφτε πάνω στην ώρα που είχα παραγγείλει φαγητό απ' έξω και το άφηνα απείραχτο όταν άρχιζε την ανάλυση της πορδής... Προκειμένου να μένω νηστικιά σταμάτησα να τον βλέπω... Οσο για τα άλλα... Σιγά τα σοβαρά ζητήματα... Βλέπεις κανέναν να ασχολείται? Ποια είμαι εγώ που θα το κάνω???

Δεν υπάρχουν σχόλια: